FAQS

FAQS:

 

Dziękujemy za odwiedzenie naszego sklepu online. Poniżej przedstawiamy najczęściej zadawane pytania oraz odpowiedzi. Mamy nadzieję, że uczyni to czytelnym i pouczającym dla zakupów online.

 

Jak mogę złożyć zamówienie?

Jako Twoje zapytanie, z przyjemnością poprowadzimy Cię, ciesząc się łatwymi zakupami na naszej stronie internetowej. Po prostu wykonaj poniższe kroki:

1. Wybierz swój ulubiony towar. (Każda pomoc, skontaktuj się z naszym przedstawicielem sprzedaży online)

2. Kliknij przycisk „Dodaj do koszyka” na stronie produktu, przechodząc do koszyka.

Chcesz kupić wiele produktów w koszyku? Zmień liczbę w Ilości. pudełko.

Chcesz usunąć przedmiot z koszyka? Kliknij przycisk Usuń po prawej stronie dowolnego elementu w koszyku.

3. Jeśli chcesz kupić więcej przedmiotów, po prostu musisz kontynuować zakupy na naszej stronie. Albo idź do kasy.

4. W tym kroku 2, potwierdź poprawnie adres wysyłki. I nadal do kasy.

5. Wybierz sposób płatności, który preferujesz.

6. Ostatni krok, wystarczy potwierdzić, a następnie przejść do strony płatności, aby zapłacić zamówienie.

7. Następnie wypełniłeś zamówienie. Przetworzymy Twoje zamówienie w ciągu dwóch dni i wyślemy je! A to zajmie około 7-15 dni roboczych do Twoich drzwi!

----------------------------------------

Dlaczego metoda płatności, której chcę użyć, jest niedostępna?

Podczas rocznicowej sprzedaży duża ilość płatności jest przetwarzana w tym samym czasie. Niektórzy dostawcy płatności internetowych mogą doświadczyć przeciążenia i tymczasowo wyłączyć usługę. Zalecamy użycie innej metody płatności, aby złożyć zamówienie lub poczekać i spróbować ponownie później.

--------------------------------------------

Podczas procesu płatności otrzymałem komunikat o błędzie. Co powinienem zrobić?

Jeśli na naszej stronie pojawił się komunikat o błędzie, sprawdź status swojego zamówienia.

* Ponieważ przetwarzamy wiele płatności jednocześnie, aktualizacja statusu zamówienia może chwilę potrwać. Mamy nadzieję, że możemy liczyć na twoją cierpliwość i zrozumienie.

* W przypadku niektórych metod płatności możesz zostać przekierowany na inną stronę trzeciej strony finansowej. Jeśli otrzymałeś tutaj komunikat o błędzie, najlepiej skontaktować się bezpośrednio z dostawcą płatności.